tisdag, februari 12, 2008

Den 12 april...


...var tanken att vi skulle gifta vi oss i Lunds Rådhus.

Hela tillställningen är väldigt low key, med bara de närmast sörjande. Men klänning måste man ha. En fin. För det hör till, liksom.

Eftersom jag absolut inte trivs med tanken att lägga massor med pengar på ett plagg jag bara använder en gång tänkte jag välja något som funkar annars också. Eftersom jag älskar Anna Holtblad och hennes kläder alltid passar mig klockrent blev jag jätteglad när jag ramlade över en underbar klänning ur hennes vår/sommarkollektion.

Jag vet att detta inte är en modeblogg, men jag måste bara publicera en bild. Jag valde chokladbrunt istället för svart. Svart kan jag ha resten av årets 365 (ja, i år är det faktiskt skottår!) dagar.

Det kommer bli ett litet äventyr att få tag på den eftersom den bara finns i Stockholm, i Köpenhamn eller i Tokyo. Men det fixar sig med hjälp från snälla människor omkring mig.

Lunchdags! Over and out!

1 Comments:

Blogger Everydaybi said...

Oooooh, den kommer att sitta som en smäck på dig. Så snygg. Ska försöka minnas datumet (min glömska bara växer) så jag kan gratulera er båda.

15 februari, 2008 20:49  

Skicka en kommentar

<< Home