torsdag, maj 15, 2008

Det här med personlighetstyper var kul!

"Although two well-developed individuals of any type can enjoy a healthy relationship, INFJ's natural partner is the ENTP, or the ENFP. INFJ's dominant function of Introverted Intuition is best matched with a personality type that is dominated by Extraverted Intuition."

Nu visste jag ju redan att jag och Billen var som gjorda för varandra, men det här är ytterligare bevis! Han är min kära ENTP! Klockrent! Det är ju nästan för bra för att vara sant!

2 Comments:

Blogger Mona said...

Hur får man reda på vilken personlighetstyp man är? Låter spännande.

07 augusti, 2008 11:01  
Blogger Eibon said...

http://similarminds.com/embti.html

Där hittade jag testet jag tog. Finns säkert på en rad olika ställen.

11 augusti, 2008 20:57  

Skicka en kommentar

<< Home