torsdag, december 14, 2006

Jaha...

...det är såhär det känns.

Sista korrekturläsningen av mitt preliminära manus till uppsatsen blev klar runt 3 tiden.

Det enda jag har kvar nu är att lyckas konvertera från Open Office-format till .doc och det bör väl vara en picknick (Eller? Tänk om allt ändras?! Tänk om jag måste börja om från början?!)

Imorgon är det dags att presentera mig mitt skötebarn för den kritiska omvärlden, i en form som förutsätts vara relativt slutgiltig.

Jag tror det går galant. Han kan stå på egna ben nu. Kanske har han en eller annan skavank, men så blir det väl när människor är inblandade.

Själv ska jag luta mig tillbaka och njuta av att ha skapat klart.

4 Comments:

Blogger Everydaybi said...

Slutgiltig...? Muhahahah!

14 december, 2006 23:35  
Blogger Eibon said...

Ja. Jo. Eller, nä?

Nä, kanske inte ändå...

Vad befängt av mig att tro nåt sånt...

15 december, 2006 00:24  
Anonymous Anonym said...

Aargh! Skriv alltid alltid ALLTID i rätt format från början! Stolle. Ha kul med marginaler, sidbrytningar, fotnoter och annan generell formattering ikväll. På riktigt alltså. .doc ftw.

15 december, 2006 12:36  
Blogger Eibon said...

Jajajajaja... men problemet med en defaultinställning är ju att den är just default.

På så vis börjar man skriva, sparar och så går det av bara farten.

Jag säger inte att det är rätt. Men det är så det går till.

15 december, 2006 15:04  

Skicka en kommentar

<< Home